Reisverhalen

Het einde van een bijzondere reis 28 apr. '17 Houten, Nederland, Nederland 3
Zoek de verschillen 2 16 apr. '17 Madison, Wisconsin, Verenigde Staten 4
Een perfect wederkeer 10 apr. '17 Madison, Wisconsin, Verenigde Staten 4
Never a dull moment met Maike Jansen 27 mrt. '17 Madison, Wisconsin, Verenigde Staten 5
Life is what happens while you are busy making other plans 9 mrt. '17 Madison, Wisconsin, Verenigde Staten 2
De tijd vliegt en er gebeurd vanalles 25 feb. '17 Madison, Wisconsin, Verenigde Staten 1
Herenigd in Washington DC 12 feb. '17 Washington D.C., Verenigde Staten 6
Mijn eerste cheese curds, veel ander eten, sorority houses en een wandeling over het bevroren meer. 5 feb. '17 Madison, Wisconsin, Verenigde Staten 5
Honger, BRIDGE, honger, Lazy Jane's, honger, tripjes plannen en honger 30 jan. '17 Madison, Wisconsin, Verenigde Staten 3
Amerikaanse gewoontes en een inbreker op bezoek 25 jan. '17 Madison, Wisconsin, Verenigde Staten 2
Studeren, Womens March, Bucketlist, Badgeroutfit en True American 21 jan. '17 Madison, Wisconsin, Verenigde Staten 0
So far so good 16 jan. '17 Madison, Wisconsin, Verenigde Staten 1
Het duurt even, maar dan heb je ook wat 14 jan. '17 Madison, Wisconsin, Verenigde Staten 3
Heb ik weer, vrienden maken met een zwerver. 9 jan. '17 Madison, Wisconsin, Verenigde Staten 6